Garantie & reparatie

Alle producten vallen onder de garantievoorwaarden en garantieperiode van de fabrikant. Indien een product binnen de garantieperiode kapot gaat door een fabricage- of materiaalfout, dan wordt dit kosteloos gerepareerd of vervangen. HET LOZE VISSERTJE behoudt het recht om te kiezen voor reparatie of vervanging. Defecten veroorzaakt door ondeskundig of ruw gebruik, vallen buiten garantie. Vervanging of reparatie van het defecte product verlengen de originele garantieperiode niet.
Voor reparaties die niet onder garantie vallen of na de garantieperiode worden uitgevoerd, bieden wij de volgende mogelijkheden:

a. je bent akkoord met de prijsopgave en je ontvangt het herstelde product retour

b. je bent niet akkoord met de prijsopgave en wij sturen je het niet herstelde product retour na betaling van de verzendingskosten

c: je bent niet akkoord met de prijsopgave en het product wordt gerecycleerd/vernietigd
Hoe een te repareren product terug sturen?

1.) Neem contact op met onze klantendienst:
Mailen: info@hetlozevissertje.be
Bellen: +32 (0)9.345.85.53 (ma 9u00 tot 12u00, di-za van 9u00 – 18u00) gesloten op zondag, maandagnamiddag & feestdagen!

2.) Wij sturen U een retourformulier waarmee je het product kosteloos kan terug sturen. Vul dit formulier volledig in met eventueel gebruik van foto’s die aantonen dat de verpakking beschadigd is toegekomen.

3.) HET LOZE VISSERTJE geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van koerier verwijderen!). Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.